La lundo 29-an de Novembro 2021 - 17 h 40 min (KUT)

Tajlando remalfermas siajn limojn por turistoj (Rumana fonto).

Aŭskultu ĉi tiun artikolon en Esperanto


.

Kiel unua paŝo, Tajlando akceptos turistojn el dek “malalt-riskaj landoj”, diris la Bangkok-registarestro.

Ĉi tiu listo inkluzivas Usonon, Ĉinion, Brition, Germanion kaj Singapuron. La listo pligrandiĝos en la venontaj monatoj.

Krom la atestilo pri kontraŭ-Kovim-19imunigo, vizitantoj devos prezenti negativan Kovim-19teston post alveno kaj fari alian surlokan teston. “Tiam ili povos vojaĝi libere, same kiel la tajoj,” diris ĉefministro Prayut Chan-O-Cha.

Ĝis nun Tajlando permesis al vakcinitaj turistoj aliron, sed devigis ilin resti en solula ĉelo dum semajno en hotelo sur la insulo Phuket antaŭ ol ili povus enriskiĝi al aliaj partoj de la reĝlando.

Turismo reprezentis kvinonon de la MEP de Tajlando antaŭ la pandemio. Pro kontraŭ-Kovim-19limigoj, la turisma industrio registris grandajn perdojn en Tajlando, kolapsante je 83% en 2020 kompare kun 2019, konsiderata rekorda jaro laŭ nombro de turistoj (39,9 milionoj) kaj enspezoj. Rezulte de ĉi tiu malpliiĝo, la MEP de Tajlando malpliiĝis pasintjare je ĉirkaŭ 50 miliardoj da dolaroj.

Tajlando raportis pli ol 1,7 milionojn da kazoj de Kovim-19, inkluzive de preskaŭ 18,000 mortoj. Pli ol 30% de ĝia loĝantaro estas vakcinita per la kompleta skemo.

.
Kvankam la celo de maŝintradukado estas fari ĉi tiun artikolon pli facile legebla kaj komprenebla, eraroj povas okazi. Se vi trovas erarojn, bonvolu sciigi nin afiŝante komenton sube. Tiel, ni povas fari la korekton kaj modifi la tradukalgoritmojn por ne reprodukti ĉi tiun eraron en la sekvaj artikoloj. Dankon



Legu la kompletan artikolon en la originala lingvo : Rumana

Adevărul

Adevărul (Vero en Esperanto) estas maldekstra rumana tagĵurnalo fondita en 1871. En la 1930-aj jaroj, la gazeto, posedata de judoj, viktimiĝis de la pliiĝo de la ekstrema dekstro en la lando. Kiam Octavian Goga estis nomumita ĉefministro en 1937, li malpermesis Adevărul. En 1989, post la revolucio, aperis nova samnoma gazeto anstataŭanta Scînteia, la ĉiutagan gazeton de la Komunista Partio. La gazeto subtenas la Fronton de Nacia Savo (FSN). Adevărul estas privatigita kaj adoptas linion de socia konservativismo kaj eŭrosceptikismo kaj naciismo. De la fino de la 1990-aj jaroj, la kvalito de la gazeto pliboniĝis kaj antaŭ 2004 ĝi estis perceptita kiel la plej kredinda gazeto en la lando. La gazeto ankaŭ ŝanĝas sian linion, iĝante por-eŭropa. En 2006, Dinu Patriciu, miliardulo kaj membro de la Nacia Liberala Partio (centra dekstro) fariĝis la posedanto de la gazeto.

Komenti

Por skribi komenton kaj/aŭ sugesti korekton post traduka eraro, vi devas enigi vian Retpoŝtadreso (Retpoŝtadreso ne estos publikigita) Devigaj kampoj estas markitaj *

Mi konsentas pri la Kondiĉoj kaj Privateca Politiko.

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

*Registrante en nia retejo, vi konsentas pri & la Kondiĉoj kaj Privateca Politiko.

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.